iddomus tria Gunni & trentino per les seves viles a la costa del sol

IDDOMUS APOSTA PEL DISSENY DE BANYS I CUINES DE Gunni & TRENTINO EN ELS SEUS PROJECTES DE EXCLUSIVES VILES DE DISSENY CONTEMPORANI A LA COSTA DEL SOL.

IDDOMUS és una marca Belga establerta a la Costa del Sol que ofereix un concepte integral i molt personalitzat de disseny i construcció de viles d’arquitectura moderna amb un singular toc càlid en els seus interiors i màximes qualitats que consagren el segell d’originalitat i creativitat inherent a tots seus projectes. L’acord establert entre les nostres companyies integra projectes de GUNNI & TRENTINO per a banys i cuines en el disseny de viles IDDOMUS oferint als seus clients una selecta gamma d’elements de les exclusives marques de GUNNI & TRENTINO així com l’assessorament professional personalitzat. www.iddomus.com

IDDOMUS_VILLA_VALTOCADO_NORTE_NOCTURNA_02 LOW
IDDOMUS VILLA BENALMADENA-ext-01-20.1LOW
IDDOMUS-Benalmádena-int-14 10a LOW
IDDO-2 12-204a-gray LOW
IDDO-2 12-204PL LOW

Per aquestes viles, GUNNI & TRENTINO ha subministrat una selecció de productes que inclouen paviments i revestiments d’interior i d’exterior, mobiliari de la llar, cuines i banys, armaris i portes, il·luminació, sistemes d’àudio i vídeo, radiadors i xemeneies encastables. Els interiors s’han adaptat a les preferències dels clients finals en un concepte d’interiorisme a mida de la mà de l’estudi d’arquitectura, alhora promotor i constructor. Un concepte “clau en mà” personalitzat cada vegada més valorat al mercat.

Les cuines i terres | La línia moderna de cuines “Settina” lacades en blanc acabat mate sense tiradors han encaixat perfectament amb la modernitat de les viles IDDOMUS. Els electrodomèstics, de diverses marques, inclouen Gaggenau, Smeg i Sub-Zero Wolf. Per als terres s’ha triat la col·lecció de taulons en format XXL de Gunni & TRENTINO Fustes, per a una continuïtat visual dels espais diàfans i un joc de textures i tonalitats molt càlid. La fusta d’exterior per al deck és també de les nostres col·leccions.

Salons i menjadors | Grans marques i clàssics del disseny per a ambients serens amb tons naturals, com el llum de peu Arc de Flos, la Lounge Chair de Eames editada per Vitra, sofàs de B & B Itàlia i Flexform, i mobiliari d’oficina de Knoll i Vitra per a les zones de treball. TV encastades de diferents marques i xemeneies encastades primes de cremadors llargs.

Les fustes Gunni & TRENTINO | Els taulons XXL han jugat un paper important en l’estètica de les viles. Hem dissenyat una composició en direcció a l’exterior únicament trencada pels taulons col·locats cap a l’escala volada, els graons s’han revestit del mateix material.