nou showroom a marbella

MÉS DE 300 METRES QUADRATS DEL MILLOR INTERIORISME EN UN CENTRE DE REFERÈNCIA PER A L’ALTA DECORACIÓ: EL CORTE INGLÉS “EL CAPRITX”

Marbella, cèlebre com a punt de referència del luxe i l’estil de vida cosmopolita, ja comptava amb una botiga GUNNI & TRENTINO, la nostra “històrica” ​​boutique de Blvr.  A. Hohenloe al costat del Club Puente Romano. Amb aquesta nova obertura, creixem notablement en un mercat estratègic de marcat component internacional. Des d’aquest magnífic espai us oferim una selecció dels nostres millors productes i marques, amb la qualitat, exclusivitat i professionalitat que sempre ens ha caracteritzat. Tot això de la mà d’una gran marca que ha apostat fort per oferir una proposta pionera en decoració: El Corte Inglés – Home & Decoration. En el nou espai de GUNNI & TRENTINO podrà trobar les més prestigioses marques: FENDI CASA, KENZO MAISON, RODA, Paola Lenti, KNOLL, POLTRONA FRAU, Cassina, B & B ITÀLIA, VITRA, DEVON & DEVON, Dornbracht, Bisazza, GUNNI & TRENTINO, entre d’altres.

Podran visitar la nostra zona exclusivament dedicada a Paviments i Revestiments, incloent les noves col·leccions de Fusta i de Pedra Natural Gunni & TRENTINO. Tot el nostre món en un espai confortable i fàcil de recórrer en el qual els nostres clients podran gaudir de l’ampli ventall de possibilitats que posem a la seva disposició per crear ambients únics.