Gunni & TRENTINO BILBAO

LA BOTIGA DE BILBAO INCORPORA LES ÀREES DE PEDRA NATURAL, FUSTA, ARMARIS I VESTIDORS

Hem inaugurat nous espais dedicats en exclusiva a aquestes línies de producte a la nostra botiga de Bilbao, a la plaza del Museo 5, T 94423 16 58. Ara podran gaudir de veure mostres de les nostres pedres i fustes, i de la nostra col·lecció d’armaris, vestidors i portes.

backstage_03
armarios puertas
backstage_11
big-28-BEB_ITALIA-BACKSTAGE-BACKSTAGE_28
CORBATERO LOW
detalle cajonera interior en melamina y tela gris LOW
Espacios Gunni&Trentino armario femenino tabaco2012 LOW
puerta con marco de aluminio anodizado y tirador incorporado LOW
armario mixto puertas correderas de espejo LOW
Espacios Gunni&Trentino vestidor metal y madera LOW
SONY DSC
MADERAS GTH PARA NEWSLETTER CON BUTACA EAMES
Suelos de maderas naturales
Suelos de madera modelo Chevron de Gunni & Trentino
Suelos de madera con dibujo clásico Intarsia
Mármol Statuario  Gunni & Trentino
piedra natural 3
GUNNI&TRENTINO PIEDRA NATURAL Travertino a libro
GUNNI&TRENTINO PIEDRA NATURAL Travertino Dorado Envejecido
GUNNI&TRENTINO PIEDRA NATURAL Mármol Portoro

Armaris

Presentem totes les nostres sèries d’armaris i vestidors Gunni & TRENTINO, realitzats amb les millors fustes en acabats impecables. Els nostres sistemes permeten una total personalització tant dels materials com de la composició, per adaptar-los al client fins al mínim detall. Es pot triar entre una àmplia col·lecció de portes en diferents materials, colors i acabats, i diferents tiradors i tipus de portes – corredisses, batents, coplanars o plegables -. Cuidem els interiors amb acabats de lli o de fusta de roure natural o fosc. La nostra col lecció d’accessoris, amb penjadors, calçadors, bosses i caixes folrades en tela amb tiradors de cuir donen el toc final per a un ordre perfecte.

Portes d’Interior

Tenim un catàleg ampli de portes clàssiques i modernes, llises o amb motllura, en diferents materials i acabats, per a habitatges o oficines, que podem personalitzar gràcies a la nostra extensa experiència en fusteria interior a mida. Disposem d’una gran varietat de ferratges i mecanismes, en portes corredisses, batents, coplanàries o plegables, en fusta, vidre o alumini. El client podrà també triar entre els excel·lents productes de marques com Rimadesio o Tre-P Tre-Piú.

Pedra Natural

Una col·lecció exclusiva que inclou més de 50 tipus de marbres, a més de calcàries, granits, pedra marés, pissarres i altres pedres. Des de les més clàssiques a les més exclusives, com el Portoro, Ònix, Calacatta, Statuari, Carrara o Thassos. Personalitzem els acabats segons les preferències del client i les característiques de la pedra: polit, tosquejat, arenat, o aplicant Water Jet. Gran varietat de formats que podem personalitzar en gran mesura, en ser experts en especejament i tractament de la pedra natural. Treballem la pedra per a terres d’interior i exterior, parets i façanes. Podran veure mostres de la nostra col·lecció i el nostre personal especialitzat els assessorarà en tots els aspectes tècnics.

Fustes

Un acurat catàleg exclusiu amb més de 300 tipus d’acabats en fustes nobles de diversos formats, colors, textures i dissenys. Roure, Freixa, Iroko, Wengué, Teca, Noguera, Jatoba, Om, Castanyer, Sucupira, Zebrano, entre altres varietats. Dins de l’àmplia selecció realitzada, podem subministrar els més grans formats del mercat. A les nostres botigues podran observar fustes de fins a 12 metres en diferents suports, amb totes les garanties tècniques. Les nostres fustes ofereixen diferents alternatives estètiques adaptables a les característiques de cada projecte. Colors i textures de gran versatilitat, que, sumats a les possibilitats de disseny i dibuix, garanteixen un terra durable, estable i original.

Gunni & TRENTINO BILBAO | T 423 16 58 | Plaça del Museu maig | I bilbao@gth.es